Sale konferencyjne

Czterogwiazdkowy Hotel Admirał w Gdańsku zapewnia kompleksową ofertę konferencyjną.

Konferencja, panel dyskusyjny, szkolenie – niezależnie od tego, co planujemy zorganizować musimy pamiętać, że spore znaczenie ma miejsce, w którym będzie się odbywało to wydarzenie. Sala powinna być nie tylko dobrze wyposażona, ale i znajdować się w niebanalnym otoczeniu.

 

Każdego, kto chciałby zapewnić swoim pracownikom sporą dawkę merytorycznej wiedzy, nauczyć ich współpracy czy przedyskutować z nimi ważne dla firmy kwestie zapraszamy do Naszego Hotelu. Mamy nowocześnie wyposażone sale konferencyjne, które można skonfigurować według własnych potrzeb, dostosowując je do charakteru przedsięwzięcia. Odbywają się tu zarówno duże konferencje branżowe, jak i niewielkie szkolenia firmowe. Nasz hotel zadba o przyjazną atmosferę, odpowiedni wystrój oraz warunki, aby konferencje przebiegły w sposób profesjonalny.

Uzyskają Państwo od nas konkretne porady na temat tego, jak zorganizować szkolenie czy konferencję, a także co zrobić, aby zapewnić uczestnikom spotkań wszystko czego potrzebują. Oprócz tego nasz hotel oferuje komfortowe noclegi dla uczestników biorących udział w szkoleniach i konferencjach kilkudniowych.

 

Sale konferencyjne to nie wszystko co możemy zaproponować, gdyż w przypadku dłuższego pobytu dajemy również możliwość skorzystania ze strefy SPA wraz z pełnym zakresem zabiegów do wyboru.

 

Obiekt posiada niezbędne udogodnienia, pozwalające przeprowadzić szkolenia, zjazdy branżowe, spotkania biznesowe. Sala konferencyjna w Hotelu Admirał umożliwia organizację wydarzenia nawet dla sześćdziesięciu osób – przy założeniu układu teatralnego z krzesłami i stołem prezydialnym. W odmiennej konfiguracji przestrzeń doskonale sprawdza się przy kameralnych spotkaniach biznesowych i szkoleniach. Konferencje odbywające się w naszym hotelu są przygotowane z dbałością o każdy szczegół, dzięki czemu uczestnicy mają komfortowe warunki do brania udziału w zaplanowanych przedsięwzięciach.

 

Na zaplecze konferencyjne Hotelu Admirał składa się:

  • klimatyzowana sala konferencyjna z modułowym systemem ścian i dostępem do światła dziennego
  • bogata oferta przerw kawowych
  • oferta cateringowa
  • ręcznie sterowana klimatyzacja
  • bezpłatny dostęp do Internetu bezprzewodowe
  • mikrofony najwyższej jakości sprzęt audiowizualny (flipchart, wysuwany z sufitu ekran, rzutnik multimedialny)
  • możliwość całkowitego zaciemnienia

 

Dbając o najwyższy komfort naszych Gości zapewniamy także transport z lotniska, dworca, portu, z siedziby Państwa firmy czy jakiegokolwiek innego wskazanego miejsca. Pomagamy w zorganizowaniu podróży i czasu wolnego. Odnajdujemy ciekawe atrakcje, które zapewnią rozrywkę dla uczestników konferencji, czy szkoleń. Zapewniamy idealne warunki do pracy, narad czy spotkań biznesowych. Gwarantujemy świeżą prasę, aromatyczną kawę i szybki Internet. Proponujemy atrakcyjne warunki współpracy organizatorom. Nasz hotel znajduje się na terenie miasta Gdańsk, w dogodnej lokalizacji blisko starówki, sklepów oraz klimatycznych restauracji.

 

Oferujemy profesjonalną pomoc w organizacji imprez o różnym charakterze.

Przykładowe aranżacje sali

Układ

W ofercie konferencyjnej ceny już od 460 PLN za dzień

Cena pokoju obejmuje:

 

  • nocleg
  • śniadanie
  • dostęp do Internetu
  • prasę codzienną
  • wodę mineralną, kawę, herbatę w pokoju
  • budzenie
  • możliwość korzystania z suszarki do włosów, żelazka
  • możliwość korzystania ze strefy rekreacyjnej

Masz pytania?

Wyślij zapytanie – odpowiemy w ciągu 2h